علی
شیرازی خواننده موسیقی ایرانی و مدیر برگزاری ویژه برنامه «آئین آواز» در
گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: روز چهارشنبه یازدهم مرداد به همراه سه خواننده دیگر در چهار بخش جداگانه از یک برنامه موسیقایی به اجرای آواز می پردازیم. نام این برنامه تازه تأسیس که به میزبانی فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود «شب موسیقی ارسباران» است که این بار، بر خلاف آئین آواز در همین فرهنگسرا و پیش تر در«شب آواز ایرانی» به میزبانی حوزه هنری بنده نقشی در شکلگیری آن ندارم.وی ادامه داد: «شب موسیقی ارسباران» حاصل فکر و زحمات شبانهروزیِ اعضای «کانون موسیقی فرهنگسرای ارسباران» است و قرار است هر فصل یا شاید هم هر دو ماه یک بار، برگزار شود. در هر برنامه نیز قرار است به یکی از رشتههای مهم موسیقی هنری و جدی پرداخته شود که این بار و در شروع، خوشبختانه قرعه به نام آواز ایرانی افتاده است. به هر حال دوستان و هنرمندان باسابقه و پیشکسوتی مثل علی رستمیان، امیر مداح و علیرضا حاجیطالب که هر سه مدرس آواز هم هستند در این نشست به اجرای آواز میپردازند. بخش چهارم اجرا را هم من به عهده دارم که با خواندن یک آواز ماهور در کنار این عزیزان خواهم بود.شیرازی با اشاره به برگزاری ویژه «آئین آواز» در فرهنگسرای ارسباران تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش و برنامه ریزی ه ما و آواز...
ما را در سایت ما و آواز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 0:55